Intensiven

Ja det har varit en intensiv helg.

I fredags så åkte vi hem och hämtade barnen på dagis för at genast ge oss ut på de snöiga vägarna (nå väl, det var snöigt hemma men längs med E4:an var det regnblask) igen för att åka och hälsa på Putte & Susen i deras nya hus.
Efter ett kort stopp på AL Forno så kom vi hem till deras casa och avnjöt både hämtmat, sällskap och ostkaka.

Visst har Putte sagt att de har en gymnasiksal nere i källaren - men de HAR en gymnastiksal nere i källaren!!
Riktigt gympagolv. infällda lysrör i det typ 5 meter höga taket och två basketkorgar för att nämna några saker.
Ett fint hus i övrigt för visso!

Efter att ha slagit igen ögonen en kort stund på fredag kväll så vaknade vi på lördag morgon och packade oss iväg för nästa äventyr. Vi skulle till Jåkke och Helena och deras lilla nyförvärv - och då menar jag inte den skitsöta katten Zigrid utan deras lilla flicka Betty som också hon var otroligt söt.
Det var en trevlig stund även där.

Sedan var det uppvärmning inför kvällens match. Begga-femman stod uppställd för match och jag slipade spackel.
På kvällen såg vi på Stjärning på is, Extra Extra och humor-kväll på SVT2.

Idag har jag mestadels slipat spackel men också fogat i hörnen och tro det eller ej, börjat grundmåla.
Neo har haft en kompis häroch Nova har varit borta hos några kompisar.
Nu packar A för att resa till Tylösand imorgon bitti. Jag ska gå och kolla om hon villa ha någon hjälp...

Sedan ska jag försöka hjälpa henne att somna gott.

Klart å betar´t!

Kommentarer
Postat av: Fii´kii

2008-11-16 @ 22:45:05
URL: http://booyakasha.blogg.se/
Postat av: Fii´kii

Fasen ad häftigt med en helt egen gymnastiksal. Det vore fan inte dumt såhär på vinterns kalla sida.



Fast å andra sidan...att springa i 2 meter djupsnö ger ju också bra träning. :D

2008-11-16 @ 22:46:40
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0