Morgonpromenad på lätta fjät

Trodde inte då jag la mig igår att jag skulle komma upp för en morgonpromenad denna morgonen. Men det gick faktiskt lättare än jag trodde. En liter vatten, BCAA, synerlin och en proteindrink inmundigades sedan skulle kläderna på.

Fasadflaggan på grannens hus stod rakt ut som en bordskiva - okrökt och rak. Så det var bara till att rusta sig för busväder. Dock skulle det visa sig att det var isbelagd väg men näst intill tropisk värme i luften och totalt vindstilla.
Kläderna var som en dyngsur disktrasa när jag kom hem.

Men faan vad skönt det var ute.

Ps. Jag joggade 12 minuter som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Fii´kii

You can do it! You can do it!

2008-11-10 @ 16:49:10
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0