Mystic eight-ball

Så var det fars dag i söndags och av barnen fick jag bl a en Mystic Eight-ball.



Den har nu hamnat på jobbet i hopp att göra mig lite klokare i skaderegleringen... ehhh...

Men min kumpan Marcus, som ofta har svårt att inte pilla på mina bollar, skulle givetvist pilla på den här också.
Till saken hör att han ser ut som något som stöpts i ett sugrör och utsmyckats med en enorm huvudbehåring.

Han ställer givetvist frågan

- Kan jag ställa upp i Luciapokalen?
Svaret blir "Definetely yes", varpå jag frågar om kulan ljuger för honom.

Svaret blir "Definetely not". Det ska bli roligt, i många bemärkelser, att se honom insmord och klar. Han blir en
bra kontrast till Eric och Mackan på scenen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0