Smärtaaa!!

Igår var det lördag - och med det den satans späningshuvudvärken jag alltid har på helgerna!!
Det går bra på mornarna men sedan kommer det smygande och går inte att behandla bort. Sopade i mig 2 gram Alvedon utan märkbar effekt. Det är bara att vänta tillnästa natt då man kan avlasta nacen igen mot en kudde under ett par timmar. Skitpsykande!

Men vi hann i alla fall med en del saker igår. Jag hann måla slut på grundfärg i rummet uppe och konstatera att jag skulle ha bredspacklat alternativt satt rep.gips på den gamla väggen egentligen.

Och jag hann sätta fast granriset på altanräcket och på farstubron med viss hjälp från barnen. Idag har jag som mål at sätta ut ljusslingorna och få upp ett nytt eluttag på väggen. Sedan ska jag köpa mer grundfärg till väggarna uppe.

Igår hade vi siktet inställt på hockey kl 16:00 så jag tänkte ta med barnen på bio. Men det visade sig att hockeyn började kl 18:30 så vi köpte en till biljett. Så vi bilade in på eftermiddagen för att se:


Men som många uppföljare var den inte alls lika rolig...

Efter det så släppte vi av Angelica hos svärisarna och åkte hem för att laga middag. Efter det lekte barnen på övervåningen och jag stökade undan lite. Sedan dukade vi fram lite lördagsgodis och tittade på Stjärnor på is.

Kommentarer
Postat av: Fii´kii

Madagascar är ju en rätt skön film som de flesta andra pixar/disney/något annat märke filmerna. SYnd att du inte tyckte 2:an var lika bra. Måste se den med egna ögon någon gång.



Keep it real!

2008-11-23 @ 13:06:22
URL: http://booyakasha.blogg.se/
Postat av: Junior

Hmmm... Känns skönt att få säga "vad var det jag sa"

2008-11-24 @ 14:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0