350 g hamburgare och 4 liter popcorn

Ja, med det som grundande avslutning igårkväll så ska jag nu ut och gå en promenad innan frukosten.
Både vattnet och proteindrinken är avklarad. Barnen sitter med deras bästa vän - TV:n och frugan sover.

Det är gråmulet ute men det ska "gå" ändå :-)

Igår så spacklades det och provslipades men det skulle visa sig att 10 kilo spackel inte räckte till ett enda rum...
Så jag och barnen åktetill Birsta för att köpa en ny laddning och för att handla mat på Maxi.

och apropå Maxi. Där står det alltid folk ifrån diverse telefonbolag och vill sälja på nya abbonemang och telefoner till oss ICA-kunder. Och igår kom frågan igen; "Hej! Ringer du med Haleboop?"

- Ja självklart, jag köpte ju av dig igår! Kommer du inte ihåg mig?!
- Ehhh... Näee, förlåt...

Maaa´kus shall overcome!

Sedan på eftermiddagen så var det dags för hockey och barnens premiär. Så jag och slipklossen fick lite kvalitetstid.
Jag slipade till axlarna nästan lossnade.

Och eftersom det var ätardag igår så köpte jag mat till Angelica och barnen kom hem.

Kommentarer
Postat av: malin

låter lite som jag och animal five, fast mitt problem är att jag pratar om dom, ständigt!

där snackar vi bra band :)

2008-10-05 @ 14:14:54
URL: http://cordykaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0