Äntligen fredag!

Så är ännu en vecka över. Arbetsvecka that is!

Så nu har vi avverkat lite tacos och sitter i soffan med barnen. Veckan som varit har varit lugn. Ingen träning denna vecka heller, ja, lite promenader och morgoncykling så klart - i hopp att gå ner nåt gram fettvikt. Det är väl hoppet som lämnar en sist va´?

Frun i huset har varit borta en natt, jag har varit hockey-änkling en dag, vi har varit och tittat på när Drakarna spelat korgboll oh säkert en del som jag glömt bort redan.

Nu är det bara helg kvar och det är inte så bara det! jag har som målsättning att slipa (slippa) spackel och så ska vi på hockey imorgon eftermiddag.

Nu sitter vi och tittar på Idol. Idioten Lars E [Laa:ss] slår mig med häpnad varje fredag. Men vad som slår mig med ännu mer häpnad är svenska folket som röstar på honom!! Likaså Anna. Sopor båda två! Men just ikväll var hon faktiskt skaplig...

Kommentarer
Postat av: Fii´kii

Lars kan gärna få gå. Anna tror jag dock kommer att gå i pension innan 30. Hon verkar så "vuxen".



Jag håller på Kevin. Riktigt bra!



Trevlig helg!

2008-10-24 @ 22:09:30
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0