Dagen som gått #46768

Startade dagen med en morgonpromenad men det blev bara 40 minuter pga av tidspress. Men varken blåsten, kylan eller snön bekom mig.

Efter det så packade jag mig iväg till jobbet, och på jobbet har det gått riktigt bra. Hela Sverige har slumrat men vi har suttit i stolarna och väntat på att någon ska vakna... Men icke!

Fredag dagen till ära och vanan trogen så tog jag friskvårdstimme. En snabb promenad till anrika Jocks (sense the tone) för att köra lite armar. Chockerande nog så lyckades jag köra fem reps, stående alt hantelcurl på 25-kiloshantlarna!
När jag var klar så körde jag intervallträning på motionscykeln sedan promenerade jag tillbaka till jobbet och kycklingen med ris.

Nu har vi ätit fläskfilé, potatisgratäng med pepparsås och sallad med efterföljande kaffe och all helgona-bakelse.
Nu sitter vi med barnen och tittar på Idol.

Kommentarer
Postat av: malin

yes, idag har jag dock klippt det igen :)

2008-11-01 @ 00:03:36
URL: http://cordykaye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0