Drakar och demoner

Idag har vi tagit det väldigt piano. Neo vaknade av att han drömde madrömmar om en häxa bland annat. Men han somnade om och vi sov ganska länge.

Efter min promenad så åkte vi till Birsta så jag och barnen kunde ta in på Drakborgen medan Angelica jagade funktionsplagg till barnen. Det var nästan helt tomt när vi anlände så barnen fick åka motorcykel direkt innan vi kastade oss handlöst in bland rutschkanor, högtryckskanoner och hopborgar.
Efter någon timme så dök A upp också.

Innan hemgång så gjorde vi ett kort stopp på Clas Ohlsson för att reklamera en lampa och byta nattduksbordsklocka åt A.

Efter den sena lunchen så spacklade/slipade jag lite i barnens "uppehållsrum".

Jag gjorde middag och under tiden så åkte A på ett av sina modelljobb. Hon skulle sitta sminkmodell för nåt Mary K-party. Jag skulle hjälpa svärisarna med deras dekoder och hemmabio - men de hade redan hjälpt sig själva.
Men det var rätt trevligt att sitta där och prata så jag önskade jag hade kommit dit tidigare.

Nu är det bara kväll kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0