En jävligt produktiv gårdag

Jag är som en hund. Behöver massor av beröm för att vifta på svansen men samtidigt någon som skäller och domderar med mig för att jag ska prestera. Åtminstone på jobbet verkar det som.

"Lovorden" jag fick på mitt samtal med chefen häromdagen fick mig att få lite jävlar anama. Och igår gick det riktigt bra - var produktiv som faan! nu väntar jag bara på berömet så jag får vifta med svansen haha!

Dessutom är det så skönt att jobba när regnet öser ner utanför. Synd bara att jag inte sitter bättre till så jag kan se lite av det "vackra" vädret och alla höstfärger. They DID put baby in a corner!

Och som om inte den framgångssagan var nog så tror jag att jag lyckades rekrytera några små, taniga muskelfibrer på träningen dessutom. det gick minst sagt skapligt förutom att de inte spelade nån musik i början och det satt en lönnfet kärring och smackade på sitt begagnade tuggummi! Fastän jag tog på mig MP3:n och spelade Volbeat så ögonen höll på att hoppa ur så hördes hennes "klickljud"! Irriterande!

Sedan fick jag uppleva min underbara fru ett par minuter innan skiftbytet hemma haha! Men varje minut av längtan gör hela väntan värd det!

Dessuotm var det ju Heroes på tv igår! Woooaaaooww vilket avsnitt!

Kommentarer
Postat av: malin

även volbeat. jag hade aldrig hört talas om dem förrän vi fick Bandit Rock (en ny radiokanal) i gbg och började spela den ständigt på jobbet, och en av mina arbetsleader utbrast: ååh, volbeat! varje gång de spelades...:)

och nu hittar jag en till!

2008-10-03 @ 23:53:29
URL: http://cordykaye.blogg.se/
Postat av: Fii´kii

Aldrig hört Volbeat. Måste kolla in vad det är.



Hej på dä!

2008-10-03 @ 23:57:56
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0