Far away and back in a... couple of days

Ja ja, jag kom tillbaka redan i torsdagskväll men då infann sig inget datasug. Sedan var jag borta nästan hela fredagen för att på lördag ägna mig åt sådant jag trodde var brådskande.

På lördag så städade jag barnens rum och försökte väcka deras nyfikenhet över dammsugaren. Efter  totalgenomgång av deras rum stod däckbyte på tur. Det gick som smort på Opeln men aluminiumet på fälgarna till Passaten hade bränt fast ordentligt så det blev en större operation.

Efter det så skulle motorcykeln höststädas och jag hann faktiskt med en kort vansinnesfärd innan den parkerades och tankades full i garaget. Nu ska glykolen kollas, hällas K-sprit i tanken och batteriet ska få bäddas in varmt och skönt för en vinter i ide.

Senare på eftermiddagen så åkte A på hockey. Jag handlade lite ost och kex och sanna mina ord blev det inte en härlig kväll?! tänk vad lite Brie och paljettklädda killar kan göra!

Söndag förlöpte i mysets tecken. Vi spenderade en del tid i Birsta och sedan "var" vi bara hemma.

Måndagen kom, tisdagen kom.

Nu är A i Mora för två, varav en redan är avklarad, kundmöten. Snart är det natta men jag har lite kvar att säga...

Kommentarer
Postat av: Fii´kii

Välkommen tillbaks broder!

2008-10-21 @ 21:01:45
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0