Nu börjar det lida...

... mot sitt "slut". Det är bara ett träningspass kvar sedan blir det två veckor välbehövlig vila. Synd bara att jag är borta nästan hela nästa vecka, men veckan därpå är jag också träningsfri från styrketräningen.

Jag fortsäter med promenaderna och cyklingen, men ändå.

Och på lördag så drar vi iväg till Paradisbadet hela familjen - det är ju alltid skitskoj. Jag ser fram emot det så!
Packa kylväskan, badkläder och ladda barnen med lite färdkost...

Idag blev det ett snabbpass för baksida låren. Men det gick bra. Tror jag körde sex eller sju set i liggande lårcurlen, fyra set stående koncentrationscurl och två set sitande lårcurl.

Seda åkte jag hem och tittade på Heroes samtidigt som jag cyklade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0