(Skriv din rubrik här)

I helgen som var så var till Paradisbadet i Ö-vik och badade. Vi kom hemifrån runt 08:30 och bilturen gick bra. Det var aningen regnigt i början men inget som inte Passaten kunde handskas med. Vi gjorde som vanligt stopp för lite kaffe och andra onyttigheter i Wollregret (Ullånger).

Sedan var det bad för hela slanten. Det är så förbannat jäkla roligt att vara där med frugan och barnen!
Vi sprang trappa upp och kana ner. Inte ens lite andrum fanns att finna. Men man glömmer liksom bort det...
Åtminstone till knäna värker och revbenen ömmar!

Vi var där till strax efter 16:00, sedan tog vi då så efterlängtade och tradisionella matstoppet på Max.

På kvällen kom Putte och hälsade på men A somnade sött i soffan efter en dags vadande och två karafer med vin!

En mycket bra dag!

Igår så slipade jag spackling och ömsom ropade på mat. A och barnen skulle gå bort till ICA och handla lite. Efter drygt en timmas slipning så var jag så jäkla hungrig - och hade satt allt hopp till Angelicas matlagningsfärdigheter - att jag skrek på övervången "Men kom hem nån gååång!!"

Efter lunchen skulle jag lägga om till vinterdäck på Skammen. Men döm om min övervåning när det inte fanns ett dubb kvar i däcken! Och idag har jag fått veta att man inte dubbar om gamla däck, även om de har bra mönsterdjup (?!).
Men bytet hade ändå inte blivit av för Marlene och Kimmen med barn hälsade på så jag fick ta det lugnt.

Efter det ägnade jag mig åt kroppsvård och matlagning. Sedan åkte vi till johan & Cola. De hade gjort jättegod fika, tror jag. Jag fikade inget själv :-)

På kvällen såg vi Iron Man. Mer om den senare ikväll!


Kommentarer
Postat av: Fii´kii

Låter så förbannat jäkla roligt!



: )





Remember my name!

http://booyakasha.blogg.se

2008-10-14 @ 16:51:16
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0