Up with the rooster

Imorse klev Angelica upp kl 05:00 så jag hade beställt väckning till 05:45 så jag fick säga "hej då".
När hon gett sig av så åt jag frukost, donade med allt hemma, packade väskan, gjorde barnen klara.

Jag hade ju tänkt träna innan jobbet och skulle ju flexa på eftermiddagen för att ta Neo till frisören. Allt gick som smort!
Jag var på gymmet när klockan var 07:25 och började träna. På jobbet var jag redan 8:20 - och ändå tyckte jag inte att jag hade stressat med ryggpasset... men jag var ju inställd på färre övningar.

Det har varit lugnt på jobbet idag. Nu när jag har jobbat ikapp mig så känns allt bra igen. Har till och med varit telefonfri idag så nu kan det bli nästan för lugnt. Man liksom hamnar i ett lugnare lunk och vipps så kan man vara överhopad av jobb igen.

Gick som sagt hem tidigare (16:20) och hämtade barnen. Neo skulle friseras så vi åkte till Timrå. Sedan raka spåret hem för matlagning... något hektiskt men det har gått bra. Efter middagen har jag och Neo haft meningsskiljaktigheter men förhoppningsvis så lär han sig nåt. Sedan har jag och Nova skrivit fortsättningen på hennes önskelista till tomten - en diger sådan. Nu är det bara natta kvar för barnen men de ska få titta på lite Johnny Test en stund. Ja, Nova tittar, Neo ligger redan i sängen.

Bara skit på tv:n, saknar A, det lär bli en kväll i sömnlöshetens tecken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0