Vadå sen...?

Bloggtorka. Eller egentligen inte.
Igår när jag var ute på morgonpromenad så var det kall och friskt för att senare på kvällen bli snöstorm.
Men båda "väderlekar" var underbara! Det fullkomligt knastrade bland träden när jag promenerade.


Och som sagt senarep å kvällen, när jag och barnen skulle åka ut till Johnny och Linda, så fick jag stundvis slå av belysningen till parkeringsljus för att se nånting. Och då körde jag typ 70 på 110-väg.
Det var slasskigt i Kvissle men när vi kom hem så var kvicksilvret på rätt sida av sträcket och snön låg kvar.


Vi hade det trevlig hos Johnny och Linda. Det bjöds på fika och barnen fick titta på Bamse. Angelica var saknad men hon var på högre uppdrag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0