2-in-1

Igår:

Facklig utbildning i stil med S.W.A.T. featuring NASA långt ner i en bunker i Folksam HQ. Upp i ottan ner som en pannkaka. Klev upp 04:50 för att hinna med planet ner och kom hem efter en mildare försening lagom till Heroes var slut.

Idag:
Vaknade av att jag sov - länge det vill säga. Tog motorcykeln till jobbet i ett strålande morgonväder. Trodde jag skulle få hämta ut min telefon som är på lagning men det visade sig att meddelandet som jag raderat innan jag läst det bara var en information om att de skulle skicka den vidare för laning.
Hankat mig fram på jobbet. Känner mig nästan mer förkyld igen. Men åt en trevlig lunch på SBK med frugan och Junior!
Sedan fick jag en riktigt härlig åktur hem på mc:n där jag fick svänga och gasa på ett underbart sätt. Och det går att gasa utan att vara trafikvansinnig!

Nu sitter jag och tittar på den allra bästa tv-serien genom tiderna - Married With Children, medan barnen leker på övervåningen. Om jag var tvungen att vara ett svin skulle jag utan tvivlan vara Sam O´Neil´s alter ego Al Bundy!

This is it so far idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0