Alla sova endast hockeyänklingen är vaken

Nu sover alla stilla och sött i sina sängar och banne mig har vi inte haft en bra kväll?! Jajjämänn!

Imorse så åkte mamman och Neo till vårdcentralen på en akuttid för att kontrollera vad det är som gnager Neo. Det visade sig vara en öroninflammation som svider lite. Så han blev ordinerad och sedan löpte A´s dag på som vanligt.

Vi käkade lunch - alldeles för länge, jag och Angelica, på O´Learys och jag provade ett par byxor på Moyo som lades undan för övervägande. Drygt en halvtimme....hrrrmmm... var jag tillbaka på jobbet och ftermiddagen gick snabbare än önskat.

Vi satte oss i de tyska musklerna och vände kosan hemåt. gjorde lite mat, åt lite prinscessbakelse och drack en kopp java innan slutligen A skulle åka och kolla på hockey.

Så nu sitter jag här - med min andra familj förståss (The Bundy´s) och timman börjar bli lite sen men som tur är så kommer lilla gumman snart.

Kommentarer
Postat av: Neo

Tjaba pappa.

2008-09-06 @ 19:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0