Dödens timma...

... brukar det heta timmen efter man ätit lunch. Det är då som, för de med mindre bra matvanor, paltkoman eller matsvimman brukar infinna sig. Det är då "reboundeffekten" slår till och får bäst effekt vid möten etc. Vi går inte in mer på reboundeffekten - dels är jag för dålig och dels är det fel tillfälle.

Dödens timma för mig är mellan kl 1530 och 1630 den del av året då jag jobbar vintertid. Fy faan för att jobba till kvart i fem! Den lilla hjärna jag har alldeles som mos och hemlängtan är värre än Tom Hanks borde ha haft efter att tillbringat lite tid på den där ön...

Men snart är det slut...

Kommentarer
Postat av: Fii´kii

Poor bear!

2008-09-19 @ 17:29:27
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0