Ensam 1 - Storebror 0

Idag stod det klart att jag fick ledigt imorgon ändå. Så har man lyckats grina till sig ledighet - det känns värdigt. men även värdighet behöver ta lite ledigt :-)

Imorse så tog A lite sovmorgon och jag och barnen myste lite i tv-soffan innan vi åkte till dagis. De har jobbats och stått i men en välbhövlig paus fick jag tillsammans med Angelica när vi åt på SBK till lunch.

A fixade barnen efter jobbet medan jag jobbade över en stund. Sedan begav jag mig till gymmet för lite bröst och triceps - fast i omvänd ordning. Jag avslutade med lite intervallträning på motionscykeln.

Så har vi avverkat ännu ett avsnitt av Heroes. Och visst är det förjäkligt att avsnitten är så korta och så visas så sällan?!
Jag längtar redan...

Men apropå längta så har vi bestämt oss för att åka till Ö-vik och Paradisbadet imorgon. Men säg inget till barnen - de vet inget än...

Nu ska vi slockna till Lethal Weapon!

Så stick härifrån nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0