Ja just det ja! För att fylla i luckan och göra det extra krångligt

Igår så klev jag och Neo upp med tuppen. Vi tittade lite på tv sedan så kom även Nova och Angelica.

Sedan så började jag ställa för spackling. Johan kom och vi spacklade (och häcklade) i nån timme. Jag fattar inte varför man inte kan bredspackla med en snickerispackel? Vad är det för fel med det?!

Sedan kastade vi oss lite lunch, gick skiljda vägar men möttes igen vid Hälsohuset för ett pass rygg. Det var en gemytlig stämning där. Alldeles lagom med människor - och trevliga sådan dessutom. Anders var där en stund, Mats likaså. Sedan var det jag och Johan, och Johan Oldenmark och Krister. Och det var ju ljust i lokalen för en gångs skull!

Sedan åkte jag hem, fikade en stund med Angelica på altanen innan hon åkte hem till Y&R för att titta på hockey. Barnen var ute och lekte och jag fortsatte min spackling.

Efter någon timma så började laga mat och ansträngde mig till en 3:a på en skala 1-5. Men det blev bra ändå. Tror jag. Det verkade så på A och jag själv kände mig lyckad. Sedan åkte godiset fram till barnen och vi preparerade mickarna för lite sing star. Det var längesedan!

Med en fantastisk avslutning på kvällen somnade vi aningen sent men nöjd med dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0