Händelserik helg 3 - Jag gjorde ett mål, Darth Maul

Efter att ha tagit varsin vända till Birsta så sammanstrålade Vi med A. Vi har handlat nya lampor till utebelysningen och lite annat nyttigt. Och A hade shoppat både åt sig (skor) och åt mig och barnen. Barnen har uppdaterat sin badmundering och jag blev glad ägare till en ny hood-tröja.

När allt var klart och vi hade ätit så kom Robban och Fredde och hämtade. Nu skulle vi bli 10 år på nytt igen!

När vi väl var framme i Ö-vik så var det skönt att ha köpt på förköp. För kön var ringlande lång för att komma in.
Vi fick ett A-Ö i ämnet Star Wars under drygt en och en halvtimme. Mer om Star Wars-utställningen kommer senare.

Men här kommer en kass teaser från min mobilkamera.
Sebulba´s Podracer:

Kommentarer
Postat av: Fiikii

Jo vi måste fan ha varit där sammtidigt!

2008-09-29 @ 08:16:26
URL: http://booyakasha.blogg.se/
Postat av: Fii´kii

+ att jag fattar nu. hehe

2008-09-30 @ 23:07:26
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0