Ingen trött och tristen så här på kvällskvisten

Jaaa, ännu en dags skörd. Det har gått rätt bra idag. Jag är nöjd. Jobbat över har jag gjort också. Och tränat baksida lår och vader. Jo, jag hann till och med en promenad på löpbandet i tjugo minuter under tiden som TV4 Sprt visade Pumping Iron.

Jag hade kunnat gått hur länge som helst med den typen av förstklassig underhållning! I övrigt gick det bra att träna också. Och jag har på fullt allvar lovat mig själv att mitt tempel ska spönas om och målas så inga fler godsaker eller okynnesätande.

Däremot står jag inför ett vägskäl. Vi har en restaurang där vi anställda kan äta. Det flesta gör det redan men inte jag. Kvalitén har sviktat en del genom åren och för att inte äta ihjäl mig (buffé) så "sa jag upp mig" därifrån och har tagit med mig matlåda sedan några år tillbaka.

Men det skulle vara ganska behändigt att få åtminstone ett mål mat serverat per dag. De har dessutom en fiskrätt varje dag så det skulle kunna bli bra. Vi får se hur jag gör.

Nu har jag agerat smakråd beträffande passande klädval inför Angelicas resa imorgon. Nuska jag nog gå och stoppa om henne så hon somnar någon gång.

Vi kanske hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Fii´kii

Jobba inte ihjäl dig. =)

2008-09-10 @ 08:43:16
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0