Lampsladdar och rulltårta

Igår var lågan så tänd att den var som lila/blå rakt igenom. Det vore synd att spilla sån gnista så jag tog med mig barnen
till träningen. Anders L må vara knepig men fan vad snäll han är med barnen - kanske för snäll?

Vad händer den dagen då de inte får kakor, glass eller äpplen då de följer med mig? Den tanken raderar jag direkt haha!

Barnen hade med sig ritblock och pennor och när rulltårtan hade serverat så dukade pappa fram vikter och skivstänger för här skulle tränas för glatta livet.

Det blev stångcurl, hammercurl i cable, koncentrationscurl i dito, stående alternerad hantelcurl innan jag körde på med triceps. Under tricepspasset så avtog barnens geist oc det blev lite cirkus. Men de dansade en stund framför spegeln och fick prova lite pusch downs.

Men det gick skapligt faktskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0