Star Wars - utflykten

Igår så var som sagt jag, Fredde och Robban på tripp till Ö-vik för att vara med på slutspurten av Star Wars: The Exhibition. Och där togs givetvist en del bilder som jag tänkte visa här.

Dessutom så haglade de dåliga vitsarna i takt med det blåsiga vädret.
Det skulle visa sig flera timmar senare att ett av skämten var mer långsökt än jag trodde...
"Vad tror du den här killen säger efter en tuff dag på jobbet? Nu har jag gått i mål! (Om Darth Maul)

Men mitt "dåliga skämt"-batteri laddade betydligt fler än så:
Vad tror du är Anakins favoritsport? Darth!

Men nu ska jag vara tyst och låta er titta på bilderna istället.


Anakins Podracer:


Sebulbas Podracer och en legendarisk Speed Racer:


Kända "ansikten"...


Allt var verkligen bra gjort och anpassat för barnen. Det fanns skyltar som visade det engelska namnet på alla farkoster, personer osv somsedan översatts till svenska. Här kommer en klassiker.


Det var allt från mig och denna utflykt. Tyvärr fanns inte Luke, Han eller Chewbacca där. C-3PO fanns där men det blev ingen klockren bild på honom. Dessutom så visade de en Naboo-fighter i full skala men det var bara måndag-lördag på Swedbank Arena. Det var lite surt, det hade varit kul.


Kommentarer
Postat av: Fii´kii

Vad munter man ser ut på bilderna. Precis i mina smilögonblick händer någt och det blir helt fel. haha



/Trögfattad brorsa.

2008-09-30 @ 23:10:36
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0