Uppstigen från de döda - Artikelserien II: The new batch

Rättfärdigad misshandel
Ja ni läser rätt. Jag rättfärdigar misshandel. I alla fall i detta fall...
En familj som är på resande fot ska kliva på tåget. Föräldrarna och det äldsta barnet packade in sina respektive väskor och pappan förklarade för den yngste att han strax skulle komma och hämta honom. Men längre än ett löfte hann han komma förrän lokföraren stänger dörrarna och börjar köra med pojken ensam, gråtandes stående på perrongen!
   Pappan ber föraren stanna men får ett avböjande till svar...

Jag personligen hade infört vuxenaga å grövsta form om jag fått det svaret. Och om jag trots allt inte hade slagit föraren så hårt att han ramlat på spaken som öppnar dörrarna hade jag i alla fall dragit i nödbromsen så tåget stannat.
Idioter

Ät rätt - bli gravid
Blotta åsynen av rubriken får mig att tänka på Jesu födsel. Hur Maria blivit gravid utan umgänge med motsatt kön. För om man får tro vissa grupperingar i världen så är Gud (som Maria själv påstår har befruktat henne) i själva verket kvinna, och då måste hon ha ätit väldigt rätt!
Maria-dieten

Sugen på att göra en "Arnold"?
Men jag menar inte på ett stundande guvernörskap utan en filmkarriär. Tag chansen och delta på din kanske första men inte sista filmaudition till filmatiseringen av "Snabba Cash".
Kroppsbyggare är mer än välkomna
Länk till myspace

Ännu mer rå-spö!
Kör på det här viset förbi så ska du få se på obegränsat adrenalinpådrag som senare resulterar i ordenligt med smisk!
Biljakt i sta´n

Kommentarer
Postat av: Fii´kii

Sundsvallspolisen kan verkligen göra en egen Cops version. Något sämre dock, men vilken intensitet! Bra polisarbete!



Bad boys, bad boys....

2008-09-23 @ 23:05:19
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0