Vardagshjältar, gladpack och dinosarier

Att våga stå emot, att våga handla, att våga ta konsekvenser
Jag säger inget mer än att jag önskar killarna all heder!
Vardagshjältar

Gladpack eller skinn - det är frågan
Vi går inte ens in på diskusionen om huruvida det är snyggt eller inte. Klaudia, ja jag skriver som om jag känner henne, säger ju själv att hon tror hon kan skrämma en och annan person som ser henne i "on season"-form. Men vi önskar väl henne lycka till?!
Hej! Mitt namn är Anna, Anna Tomi!

En av de sista dinosarierna?
Han kanske är en av de sista av sin sort, en dinosarie, för att måla upp en bild. Old School för er som inte begriper att läsa svenska ord i för lång följd.
Jag tror att, med samma drift och engagemang som denne man, vi skulle kunna åstadkomma mycket mer i världen, undvika händelser som mitt första inlägg handlar om och kanske tycka om varandra lite mer - om vi bara var som Tage.
Han slår dessutom ett slag för folkrörelser, som ligger mig varmt om hjärtat.
När världen tagit slut på Olof:ar, Tage:ar och Anna:or - vad händer då?
Förebild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0