Veckans träning

Det har varit en bra vecka - träningsmässigt. I och för sig i övrigt också förutom att jag saknat Angelica när hon varit borta.
Om hon bara hade fått det bra ändå då, missade hockeyn (nästan) och allt.

I måndags så körde jag framsida lår och vader vilket gick skapligt. I ett Hälsohuset runt kl 2000-2100 utan beslysning...

I tisdags så jobbade jag över men hann avverka ett härligt pass rygg på Ego.

Igår var jag iväg med barnen och körde bröst på Hälsohuset. Det gick riktigt bra att träna och barnen var faktiskt ganska snälla. Mycket tack vare Anders Larssons förtjänst!

Idag har jag utnyttjat friskvårdstid på jobbet och körde baksida lår och vader på Jocks. Det är aldrig hardcore där men lite kul är det när gubbarna och damerna vänder när de hör någon grymta därnere. Men passet gick bra - ja, sånär som på två killar i skolåldern som stod och kivades som två lekisbarn.

Jag har dessutom cyklat en del pass och sprungit lite grann. Fick en släng av ljumskarna igår men det hade gått till sig till imorse.

Nästa vecka ska jag banne mig träna med Johan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0