De små grisarna!

Ikväll så har jag och barnen bakat pepparkakor. Ja baka och baka... efter att ha förklarat för de småblåsta ungarna att pepparkaksdeg minsann kommer från grisen som allt annat under julen så återstod bara kavling och ta ut figurerna.


Vi spelade lite julmusik och glömde helt tid och rum. Jag vet inte hur lång tid det ska ta men vi höll på över en timme. Och jag lyckades frihanda lite för att få utlopp för min skaparvilja och få den kombinerad med ett av mina intressen.

Vi hann givetvis prova dem till kvällsfikat och de fack klart godkänt.

Här är alstren...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det där avlånga? Med någe slags fyrkanter på? Måste var från nån hemmagjord mall...:D

2009-12-08 @ 23:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0