The Utmaning

Jag har blivit utmanad av min kära fru. Eller snarare bett om att få bli utmanad.

Uppgiften är att besvara dessa frågor enbart med låttitlarna från en och samma artist. Undvik att upprepa en låttitel. Mitt självklara förstaval var Volbeat men jag tyckte banne mig uppgiften blev för svår.

Är du kvinna eller man? – Mr Clean
Beskriv dig själv – Devil Me

Vad tycker du om dig själv? – Dr. Jackal & Mr. Hide
Beskriv var du bor för tillfället – House of Blend

Om du kunde åka någonstans, var skulle du åka? – Turnkey Paradise
Favoritfärdmedel – Dragster

Din bästa vän är – Yellow Dog
Din favoritfärg är – Greener Grass

Hur är vädret? – Hard Times
Favorittid på dagen – Lights Out

Om ditt liv var en tv-serie vad skulle den då heta? – The Story of My Life
Vad är livet för dig? – Right About Now

Det bästa rådet du kan ge? – Take It Or Leave It
Om du fick byta namn, vad skulle du heta då? – Leona
Favoritmat – JellyGoose
Dagens tanke – Man or Mouse

Hur skulle du vilja dö? – Saved By Hell
Din själs nuvarande tillstånd – Simple Twist of Hate
Felen du kan leva med – random I Am
Ditt motto – Done Is Done

Vems eller vilkas låtar jag valt får ni engagera er i :-D


Kommentarer
Postat av: Angelica

Kanonbra!

MEN, du har glömt att utmana några! ;)

2009-12-03 @ 13:01:09
URL: http://anscheklick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0