Ännu en dag till leda

Men den har faktiskt varit bra. Sånär som på en hektisk dag på arbetet iallafall.

Efter jobbet, som avslutades för dagen kl 16:00, så hämtade vi den tyska muskelbilen på verkstaden efter en smärre justering. Sedan begav jag mig direkt till träningen. Men idag hade jag siktet inställt på ETIC. Och apropå inställt... så ställde jag in det gymmet efter en kort visit.

Anledningen till att jag tänkte pröva där var att det dels är öppet hus där, och att allas vår Granis tagit med sig halva gamla skaran dit. Men en snabb bedömning av stället intalade mig att det inte var mycket bättre än Jocks, eller Gold´s som det nu heter. Så det fick bli en tur till Hälsohuset för lite framsida- och baksida lår och även vader. Det börjar kännas bättre nu iallafall.

Direkt när jag kom hem så åkte jag och barnen ner till BSK för skridskoåkning och A åkte en snabbis till Birsta.
Vi hade skitskoj därnere och var nästan ensamma där. Det är sjukt vad duktig barnen har blivit. Nova svänger som hejsan och Neo åker fort som satan!

Ja det är riktigt skoj att åka med dem...

Nu har vi avverkat nåt avsnitt Vänner och Angelica sussar så sött precis intill mig här på soffan. Det är snart dags för Atlas sista promenad - sedan ska jag också lägga mig.

Imorgon har jag styrelsemöte hela dagen men passar på att träna lite bröst och kanske triceps eller nåt innan.
Senare på kvällen ska vi upp till Hotell Södra Berget och Spa Maskrosen för lite avkoppling. Även om det är härligt att vara där (ska dit med styrelsen) så går det inte upp mot att få vara där med gumman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0