Hmmm.....

Har jag tur så var gårdagens officiellt första pass inte det sista. Jag har inte tränat på typ tio veckor pga av förkylningar som avlöst varandra. Fredagen efter nyårsafton, och söndag och måndag efter det, så tränade jag... För att bli riktigt sjuk
på tisdagen!

Totalt fyra pass de senaste tio veckorna som sagt.

Och igår blev det ytterligare en nystart. Jag körde bröst, triceps och mage. Och jag var svag som s-tan. Körde bänk på blygsamma 70 kg och var nästan slut efter 3X14 reps.
Triceps ska vi inte ens tala om - och det brukar vara min paradgren. Nu blev jag tamt slagen av en snorunge som körde
skull crushers på dubbelt så mycket som mig.

Inge´ vidare självförtroende på den uppgiften...

Men ikväll efter övertiden så ska jag köra axlar. tror nog jag ska pröva Gold´s gym. Ja ja, det smäller högt med blir nog ingen sprängverkan. Det är bara Jocks i förklädnad antar jag.

Vi får se hur det går.


Kommentarer
Postat av: Fii´kii

Jag har börjat smått att träna för att till slut kanske pallra mig till ett gym. :)



Pinsamt om man går på gymmet som värsta bengeten. ;)



Kul att du börjat skriva igen. High five!

2009-01-20 @ 19:53:02
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0