Jo just det...

...helgen som varit!

I fredags tittade vi som sagt på Let´s Dance och åt gott - alldeles för mycket egentligen.

I lördags så var vi iväg på det årliga januaribadet med familjen Winsa på Paradisbadet i Ö-vik. Och det blev som vanligt
väldigt lyckat. Jag var dock lite oroad över Johans hälsa men med vilja av stål och en kropp av granit tog han sig igenom
cirka fem timmars bad och trappträning.

Ungarna var som tokiga (jo, jag också, jag skulle kunna springa med dem där hela dagarna) men på slutet eskalerade allt och barnen gick inte att hitta någonstans mellan varven.

Behöver jag säga att vi avslutade trippen med en middag på Max Hamburgerresturang?! Egentligen inte!

Måste passa på att tacka för hundvakten - det var ju fanastiskt snällt! Och jag ska inte glömma att erbjudandena haglade över oss, tack Kimmen för att du erbjöd dig!

I söndags så gick jag ut med Atlas 07:25 och efter att hans göranden och havanden var avklarade så busade medelst skottade vi. Sedan när vi avverkat frukostar så tog vi en promenad med kälke och hund bort till L-H, Sara & Isaac.
Turen gick över ALLA snöhögar på vägen dit.
Vi fick en kopp kaffe och lite trevligt umgänge innan vi alldeles för tidigt var tvungna att avbryta det hela för nästa strapats.

Robert fyllde år och det skulle bjudas på kalas. Så vi gjorde oss klar och åkte ut till Nordanby för ännu mer umgänge. Och tro det eller ej, men var vi inte i tid för en gångs skull ;-D

Sedan var den helgen över - men den var ju lyckad!

Kommentarer
Postat av: Fii´kii

Låter bra, som vanligt. :D



Ja, jävlar vad ni var i tid. Prick 15:00:00:00



Ballahir!

2009-01-26 @ 22:58:45
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0