När väntan blir för lång

Missförstå mig rätt nu. Det har varit en uuuunderbar vinter hittills. Vi ska dessutom iväg och åka skidor till helgen igen, och jag hoppas det blir mer "kvalitetsåkning" framöver (inte bara med barn i en sele).

Men längtan att få köra hoj igen driver mig till vansinne ibland. Så här kommer lite gamla sommarbilder och ett klipp med vinteraktiviteter för den åksugne. Jag vet dock inte om frugan godkänner det här...


Han varvar dessutom så mycket att regulatorn måste gå sönder för det kommer eld ur skorstenen haha!



Fasen vad fint vi haft det...

Och jag saknar ljudet från vår GPR Tunder Line slip on. Ni vet när folk kommer på sin motorcykel och liksom måste varva lite innan man stänger av den...? Det är precis som att det inte går att stänga av den utan den åtgärden...? Man måste inte göra så - men man gör det iallafall för att man inte kan vänta till nästa gång man får höra det.

Så ser/hör ni mig göra det någon gång så vet ni att man inte måste göra så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0