Världens bästa amatördansare

Ja, som om det kommer som en överraskning för dig som läser min blogg att jag tycker Magnus Samuelsson är klart bäst i Let´s Dance?! Men det hade jag ju i och för sig tyckt ändå om han hade varit urusel på dans - kan man lyfta sin danspartner bekymmerslöst på raka armar ett par gånger, då är man min favorit!

Dessutom är han ju en så härlig människa!

Jo, föresten. Macho att kolla på Let´s Dance va´? Men kan han dansa där så kan jag titta.
Och hörni! Det finns fler "Starke män" som har gjort ordentligt bra ifrån sig i Let´s Dance. Även hansom faktiskt vunnit Världens Starkaste Man fler gånger än Magnus - Mariusz Pudzianovski - var riktigt duktig och populär!

Här två klipp på de omtalade;


Han kanske inte är så bra men han är iallafall bättre än George Scott bl a

Kommentarer
Postat av: Fii´kii

"Mangan" eller Magnus leder ju ikväll så det måste ju säga ett och annat haha.



BTW, finns det ingen som kallar sig just "Mangan" i MNK.



Peace bro!

2009-01-23 @ 21:46:50
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0