Världens längsta jävla dag!

Fy faan vad lång den här dagen har varit!

Som ett direkt resultat av mina nyvunna fika/ och lunchtider så blir dagarna längre och längre. Jag tvingas nu
fika kl 09:00, äta lunch kl 11:00 för att fika igen kl 14:00.

Allt blir rubbat och jag har haft det så här i en vecka och det känns inte bättre. Snarare tvärtom. Inte nog med att dagarna blir så helvetes långa. Man tvingas trängas i ett litet soppkök med en massa fruntimmer och om man har tur slipper man
gå tillbaka till arbetsplatsen igen för att pröva sin lycka vid ett senare tillfälle.

Och dels så finns ingen av mina bekanta i matsalen samtidigt som mig så jag är som helt allena. Viss visst, allt är självvalt. Hade jag ätit i den stora matsalen så hade det kansek inte varit samma sak.

Men ändå!

Nu jobbar jag dessutom över också. Men kanske det blir lite klirr i kassan, och snart (hmmm?) ska jag gå och träna.

Saknar dig gumman!

Kommentarer
Postat av: Fii´kii

Ka-tching!

2009-01-20 @ 19:50:49
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0