Finn ett rätt

Ja... det kommer bli en del motorcykel i framtiden också.
Under vintern var abstinensen svår, otroligt svår. I december var saknaden så svår att jag inte skottade gården en enda gång pga att snöskyffeln stod i garaget tillsammans med hojen. Eftersom jag inte klarade av att skönja hojens sköna former under skynket så kunde jag inte gå ut dit.

Så alla planer att "kita" hojen fick dröja till våren när det ändå var dags att börja putsa den. Sent omsider så fick jag en ny skylthållare och miniblinkers. Efter lite mänkemang så är grejerna på plats och så här ser det ut:

Mikroskopisk för ögat, some might say, men astronomisk för mig...



Nu är det egentligen bara en hugger kvar och så ska jag köpa en ny reg.plåthållare med ett "kitschigt" budskap på sedan är vi i hamn va´?! Ja, frugan vill ju trimma den men någonstans måste jag sätta ner foten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0