Passa på

Ja det kan man säga att jag har gjort. Två pass på 12 timmar.

Igår dröjde jag mig kvar på jobbet en stund för att invänta min jobbarkompis tillika "Ironbug" David.
Ni som inte träffat mig på ett tag och ni som egentligen inte bryr er ska veta att jag är "hemlös" för tillfället och får helt förlita mig på gymvärldens soppkök - Gold´s Gym i Sundsvall.

Så när han flexat klart så åkte vi i Skammen till Gold´s för lite bröst och mage.


Det gick sådär kan man väl säga. Fortfarande svag efter alla veckor med snor i näsan och whiskeyröst.
Men vi hade trevligt i alla fall och det är ju huvudsaken. Ja sånär som vid ett fillfälle när han skulle ge mig
nervskador på en vibrationsplatta!

Imorse så tog jag ut en friskvårdstimme och tränade lite axlar på exakt samma härbärge. Man blir liksom mätt men det smakar illa.


Inga topprestationer men gud vad skönt att vara tillbaka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0