Pojkjäveln har rätt - hon är faan bra!

Jag har nog aldrig haft något emot henne eller ens en åsikt. Men idag när jag snabbt plöjde igenom alla bloggarna jag sporadiskt läser så kom jag såklart in på brorsans blogg.

Han hade som vanligt (får nog se upp med honom för antingen blir det en osund "Stalker" av honom eller så gifter han sig och blir Mr Avril Lavigne och flyttar till "US and A" så man aldrig får se honom igen) ett klipp med Avril.

Så nu när det är så lugnt på jobbet - åtminstone telefonmässigt - så bestämde jag mig för att slå på en spellista på Youtube med Avril. Och banne mig har inte pojkj-keln rätt?! hon är ju riktigt bra. Hon gör ju inte bara mellanstadie-rock utan kan ju göra rikigt bra låter med en mogen röst och känslomässiga inspel.

Det kan bli mer av Avril i mina lurar framöver!




Kommentarer
Postat av: Fii´kii

Fyfan vad glad jag blir!!!! :D



Nu har du banne mig slagit huvudet på spiken broder! Och du har valt 2 av hennes absolut bästa. I'm fucking impressed!!!!



Jag kan hålla med om att jag...ähum...är lite på stalker nivå, eller inte stalker, men besatt..näh mindre än så. En beundrare och ett stort fan skulle jag säga att jag är. :)



Sen så är en stalker väldigt inne på ens kändis liv. Jag kommer aldrig bli en sådan. Förhoppningsvis inte iallafall ;)



Men MR Avril Lavigne låter ju jävligt bra haha :) Det är ju ändå den personen som jag älskar mest, på LÄNGST avstånd. ;D (bor ju ändå ett par hundratals mil härifrån )



I could absolutely live with that!!



Nu har jag även någon att gå och lyssna på henne med nästa gång hon är i Sverige!!! :D



Awesome! Ha det!

2009-11-20 @ 23:00:11
URL: http://booyakasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0